שיווק בקבוצות בפייסבוק

שיווק בקבוצות בפייסבוק

Facebook
Twitter
LinkedIn

קבוצות בפייסבוק מהוות 🧲 מגנט לחשיפה. הרבה מאוד אנשים רלבנטיים שרק מחכים להיחשף אליכם.
כיצד תשדרגו את הפעילות העסקית שלכם בעת שיווק בקבוצות בפייסבוק? מספר טיפים חשובים
בחרו את הקבוצות ששוות את ההשקעה שלכם
אי אפשר לפרסם באינספור קבוצות. אחד – זה לא יעיל ולא ממוקד. שתיים – הפייסבוק מוריד חשיפה כאשר אותו פרסום מופיע כמה פעמים. לכן כדאי לבחור מספר קבוצות טובות לפי קהל היעד שלכם, אזור מגורים או פעילות, קבוצות בהן אתם מבחינים שיש היענות ודיונים או לקטלג אותן לפי ימי פרסום ולכוון את הפרסומים לימים הפתוחים.
פרסמו רילס
ריל בפייסבוק צובר תאוצה וישיג לכם את החשיפה המבוקשת הרבה יותר מפוסט עם מלל או תמונה והוא גם מקבל נראות מיוחדת במסגרת הקבוצה. לכן, כדאי להעלות רילסים לקבוצות בהן אתם רוצים לקבל מנה גדושה של תשומת לב.
חוק ה-20 דקות
כדי להעלות חשיפה לפוסט שברצונכם להעלות לקבוצה או ריל, עליכם להיות פעילים בקבוצה אבל לא תמיד יש לנו זמן לכך. לכן, נסו כ-20 דקות לפני העלאת פוסט או ריל לקבוצת היעד להגיב לכמה שיותר משתמשים שהעלו פרסומי עבר בקבוצה תגובה של לפחות 3 מילים (תגובה משמעותית) ואחרי 20 דקות כאשר תעלו פוסט רוב הסיכויים שהחשיפה תהיה גבוהה יותר.

טיפים וחידושים בשיווק דיגיטלי שאולי יעניינו אתכם

מצגות ב AI

בניית מצגות עם AI

מצגות הן כלי תקשורת חיוני, אך יצירתן עלולה להיות משימה מתסכלת וזוללת זמן. בינה מלאכותית (AI) משנה את כללי המשחק, ומציעה ערכת

Read More »

AI לכתיבת מאמרים

בעולם הטכנולוגי המשתנה במהירות, חברה אחת בולטת כחלוצה אמיצה ויצירתית – ריקי ג'יפיטי. rikigpt.com שיכולה לייצר לכם דרך AI מאמרים שלמים אקדמיים

Read More »

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לגלות עוד מהאתר לימודי שיווק דיגיטלי עם קורן דור

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא